22.5.12

Haven blomster.

Nu spirer og blomster haven fornøjeligt.
Den er grøn, med forskellige blomster farver, det så hyggeligt.

 Blåbær buskene spirer og er begyndt at blomster.
Tulipanerne står i fuld flor, og anemonerne er ved at være helt afblomstret.


Det går også fremad med sumpen og den lille bakke ved siden af.
Sivene har sat sig fat og gror fornøjeligt.
Der er også kommet 4 hundestejlere i. De gemmer sig dog godt og grundigt.
Vi har ikke fået frøer i endnu, da vi ikke har kunne fange haletusser.
Ved ikke om vi er for tidlig eller sen på den. Men vi er i hvert fald ikke stødt på nogen endnu.

Vi har også fået sat fuglehuse op. Nogle mine børn har lavet og dekoreret :o)
Så må vi se om der kommer nogen beboere i dem.
Det er klematisen og klatrerosen der sniger sig rundt om fuglehuset.
Hvilket med tiden vil give et godt skjul til kommende fugleunger.

Jordbærene blomster også flot, og vil med tiden sikkert give en masse lækre jordbær :o)

Ligesom min ribsbusk også gror godt, og den ene hindbær busk, er også begyndte af vokse.

Min lille rhododendron vokser også godt, selvom det går lidt langsomt. Men den kommer med flotte blomster, og skal med tiden nok blive stor og flot.

Lidt billeder af blomsterne og de små træer i krukkerne. De gror og blomster også fornøjeligt.


 Jeg synes det rart at se, noget der var lige ved at gå til grunde, komme til live igen og blomster og pryde min have. Man skal ikke give op med planterne, bare fordi de hænger lidt. Tit hjælper det at plante dem om, give dem nyt jord og næring. Så gror og blomster de igen :o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar