25.3.12

Velkommen til min lille have.

Selv en lille have, kan spirer og blive flot. Jeg har en lille have, med alverdens blomster, planter mm i. Haven er nok ikke en super smuk have, da jeg godt kan lide det naturlige. Så kommer der en "ukrudts" blomst, som ser flot ud, får den lov at blive stående. Kommer der et frø, som med tiden vil blive til et træ, får det også lov at blive i haven. For der skal være plads til det hele. Lige pt er tingene ved at vågne til dåd. Spirene kigger frem, og det er altid sjovt at se, hvad der kommer op. Jeg har også lavet et primitivt drivhus, med et sort "kar", halv fyldt med muldjord, og lige pt er der radiser i, som er for spiret indenfor. Samt en spirer til en peberfrugt. Et løg som spirer vildt, er også plantet, samt persille og dild. Hvor meget der reelt vil blive til noget, vides ikke. Det vil tiden vise. Det er det sjove ved at plante ting, man ved aldrig helt, hvad det ender med. I haven står også jordbær planter, 2 blåbær planter, en brombær busk, et kommende blommetræ, også er der for nylig plantet 2 hindbær og en ribs busk, som forhåbentlig bliver til noget. Der er også to clematises, to slyngplanter, en kravle rose, og en bund rose, en lyng plante, samt nogle andre ting, jeg ikke ved hvad er, men som bliver flot. Så det får lov at blive stående. Billeder kommer :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar